jueves, 31 de marzo de 2011

PALAU ROBERT

Els curtmetratges que vam veure al Palau Robert, la gran majoria em van impactar, però cada un de maneres diferent , tant per la trama com per la creativitat visual o fins i tot per els plans que utilitzaven.

Aquí us explico uns curtmetratges que son els que mes em van agradar:

LA HISTORIA DE SIEMPRE
Tot i a ver sigut un dels primers va ser un dels que vaig prestar molta mes atenció. Per el meu gust es un dels millors que e vist ja que amb poc temps texplica molt mes que putser un altre en mes temps. Tracta sobre la vida “falsa” d’una persona, la manera de ser d’algunes persones que no ens les presenten fins pdespres d’una petita pero al mateix temps extensa interpretació.

Pero per una altre banda es simple en l’esenografia i el vestuari escolit també transmet que no es van voler centrar tant en els decorats com en ell que volien expresar.



PADRE MODELO

L’idea a la que jo he arribat es l’idea dels pares separats. On trobem que un dels dos pares es el que s’ocupa del fill completament mentre que l’altre solament apareix en els pitjor moment, i sempre intente comprar l’amor dels fills amb diners, no amb una intenció dolenta sino com a un sentit de culpavilitat.

Al Palau Robert vam trobar que estaven exposat els premis Delta dels que estaven premiats dels últims 50 anys. Vam poder comprovar la enorme evolució dels d’arres anys en el camp del disseny i de la industria catalana.

Desde el primer electrodomèstic fins l’últim trovem uns dissenys fet per estalviar energia sense perdre la funció principal de l’objecte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario